Noriu grąžinti/pakeisti prekę


Garantuojame, kad per 14 dienų nuo užsakymo pristatymo dienos Jūs galite : 

  • Keisti prekę į kitą (ją pakeisime tokia pačia arba kita tos pačios vertės preke). 
  • Grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus (pinigai už prekės pristatymą, nėra grąžinami). 

Prekės gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jeigu : 

  • Ji nesugadinta, nebuvo naudota ir yra geros prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) 
  • Yra pilnos komplektacijos, kaip buvo gauta iš Pardavėjo. 
  • Yra nedėvėta, ar kitaip naudota. 
  • Prekė nėra negrąžinamų prekių sąraše. (http://vartotojuteises.lt/teises_aktai/daiktu_grazinimo_ir_keitimo_taisykles).

Grąžinimo būdai : 

• Per paštomatą iš kurios atsiėmete siuntą. (3.45eu, mokestis bus išskaičiuotas iš grąžinamos sumos arba jums atsiimant pakeistą prekę).

• Pristatysiu ar atsiųsiu pati/pats:

  1. Vilniuje susitartoje vietoje (būtina susitarti laiką ir vietą);
  2. Į “Omnivos” paštomatą (Vilniaus Maxima Viršuliškių paštomatas, Vilnius);
  3. Į “Dpd” paštomatą (PC MADA siuntų terminalas Viršuliškių g. 40 Vilnius);
  4. Į “Lpexpress” paštomatą (Viršuliškių g. 30, Vilnius).

Tel nr. 862520153

Grąžinant prekę, būtina: 

• Norint grąžinti prekę ir atgauti pinigus, BŪTINA užpildyti grąžinimo formą. Ją galite rasti šiek tiek žemiau, puslapio apačioje; 

• Grąžinama prekė turi būti tinkamai supakuota, kad siuntimo metu ji nebūtų pažeista. Už pasimetusią/dingusią siuntą neatsakome. 

S

SVARBU ! 

✔ Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, nuo prekės gavimo datos, grąžinti pinigus per 1-5 d.d. ✔ Klientui, kuris nori gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai bei kainos, esančios elektroninės parduotuvės nuostatuose. ✔ Keičiant prekę, kita prekė išsiunčiama tik tuomet, kai netikusi prekė gaunama iš kliento.