Noriu grąžinti/pakeisti prekę
Garantuojame, kad per 14 dienų nuo užsakymo pristatymo dienos Jūs galite :
- Keisti prekę į kitą (ją pakeisime tokia pačia arba kita tos pačios vertės preke).
- Grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus (pinigai už prekės pristatymą, nėra grąžinami).
Prekės gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jeigu :
- Ji nesugadinta, nebuvo naudota ir yra geros prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
- Yra pilnos komplektacijos, kaip buvo gauta iš Pardavėjo.
- Yra nedėvėta, ar kitaip naudota.
- Prekė nėra negrąžinamų prekių sąraše. (http://vartotojuteises.lt/teises_aktai/daiktu_grazinimo_ir_keitimo_taisykles).
Grąžinimo būdai :
• Per paštomatą iš kurios atsiėmete siuntą. (3.45eu, mokestis bus išskaičiuotas iš grąžinamos sumos arba jums atsiimant pakeistą prekę).
• Pristatysiu ar atsiųsiu pati/pats:
- Vilniuje susitartoje vietoje (būtina susitarti laiką ir vietą);
- Į “Omnivos” paštomatą (Vilniaus Maxima Viršuliškių paštomatas, Vilnius);
- Į “Dpd” paštomatą (PC MADA siuntų terminalas Viršuliškių g. 40 Vilnius);
- Į “Lpexpress” paštomatą (Viršuliškių g. 30, Vilnius).
Tel nr. 862520153
Grąžinant prekę, būtina:
• Norint grąžinti prekę ir atgauti pinigus, BŪTINA užpildyti grąžinimo formą. Ją galite rasti šiek tiek žemiau, puslapio apačioje;
• Grąžinama prekė turi būti tinkamai supakuota, kad siuntimo metu ji nebūtų pažeista. Už pasimetusią/dingusią siuntą neatsakome.
S
SVARBU !
✔ Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, nuo prekės gavimo datos, grąžinti pinigus per 1-5 d.d.
✔ Klientui, kuris nori gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai bei kainos, esančios elektroninės parduotuvės nuostatuose.
✔ Keičiant prekę, kita prekė išsiunčiama tik tuomet, kai netikusi prekė gaunama iš kliento.