D.U.K.
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI


 
Ar prekių kainos el. parduotuvėje  yra pateiktos su PVM?
Taip, visos kainos yra pateiktos su PVM. 

Ką daryti, jei prekė neatitiko mano lūkesčių arba netiko pasirinktas dydis? Ar, nusipirkęs (-usi) ją internetu, galėčiau grąžinti? 
Jei prekė jums nepatiko arba netiko dydis, ją galima grąžinti per 14 dienų, tokiu atveju Jums reikia užpildyti grąžinimo anketą ir pranešti mums šiuo numeriu +37066999963 arba parašyti el.paštu: info@leliukas.lt. Jūsų prekė turi atkeliauti pas mus, tik tada galėsime grąžinti pinigus. Už pristatymo paslaugas pinigai nėra grąžinami.
 
Kokios prekės gali būti grąžinamos?
Prekės gali būti grąžinamos, jei jos yra nesugadintos, nebuvo naudotos/dėvėtos, yra geros prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.), yra pilnos komplektacijos, kaip buvo gauta iš Pardavėjo, prekės nėra negrąžinamų prekių sąraše ( http://vartotojuteises.lt/teises_aktai/daiktu_grazinimo_ir_keitimo_taisykles ).

Kaip galėčiau aš gauti savo užsakymą? 
Mes pristatyti galime į Jūsų pasirinktą "Omnivos" paštomatą (2,45 eu) arba per kurjerį (4,95 eu), kuris pristatys į Jūsų pasirinktą vietą. Daugiau informacijos ČIA.

Ar galima atšaukti savo užsakymą? 
Taip, galima. Reikia paskambinti numeriu +37066999963 arba info@leliukas.lt ir apie tai pranešti. 

Kaip galima apmokėti užsakymą?
Yra galimi 3 apmokėjimo būdai: pavedimas į banko sąskaitą, apmokėjimas per Paysera, bei atsiskaitymas atsiimant prekes iš kurjerio arba paštomato. Plačiau apie kiekvieną mokėjimą būdą rasite ČIA.